Reklama outdoorowa – rodzaje i formy reklamy
admin
w
Obecnie jest mnóstwo nośników outdoorowej reklamy, dzięki którym możesz dotrzeć do klienta. Rodzaje reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują tak, ażeby były jak najbardziej dostrzegalne.
4f61db93e1f13_w172.jpg)
Źródło: Betafence
Reklama outdoorowa w postaci tablic ledowych ceniona jest głównie za gigantyczną liczbę adresatów, która wynika z lokalizacji reklamy LED w punktach użyteczności publicznej takich jak na przykład galerie handlowe, urzędy. Nie bez znaczenia jest też doskonała widzialność owej formy reklamy o praktycznie każdej porze doby. Warianty reklamy, które można na nich ulokować to między innymi reklama fleszowa czy graficzna. Dosyć ciekawym wyjściem zdaje się być rodzaj reklamy outdoorowej w postaci tak zwanych Citylightów. Ten wariant reklamy cechuje się podświetlaną tablicą, na jakiej drukowane są rozmaitego typu reklamowe plakaty. Ów nośnik reklamy outdoorowej jest niedużych Rozmiarów, na ogół ok 2 metrów, aczkolwiek jego położenie w najbardziej popularnych w miastach lokalizacjach, takich jak: bulwary, dworce oraz galerie handlowe, pozwala to na dojście do różnych adresatów.


Źródło: http://www.flickr.com
Coraz nagminniej użytkowana forma reklamy zewnętrznej to baner laminowany.
Nasze kolejne artykuły są podobnie zajmujące, jak ten. Więc kliknij w łącze tutaj (https://www.textura.net.pl/kontakt) i oglądaj rzetelne posty. Zapraszamy!
To reklama uniwersalna, wykorzystywana w przeróżnych lokalizacjach. prezentując rodzaje reklamy outdoorowej nie możemy nie napomknąć o telebimach. Ta forma reklamy outdoorowej jest bardzo wielofunkcyjnym nośnikiem, zrealizowanym na macierzy z diod ledowych, co czyni przekaz na nich demonstrowany wyraźnym.
Niemniej jednak lokowanie ich w położeniach najogromniejszego natężenia ruchu samochodowego, takich jak krzyżówki ulic mogą wywoływać oślepianie w godzinach nocnych jak też odwodzić uwagę od wszystkiego, co się dzieje dookoła.